Tag Archives: fotoğraf

ÇEŞME’yi Açık Bıraktık ;)

Standard
Efendim yine baştan uyarayim okuyacağiniz yazi görselleriyle birlikte ,çocuklarin zihinsel ve bedensel gelişimi için ziyadesiyle gereksiz olacağindan yaziyi tatil özlemi çeken ,”bu yaz olmadi şekerim seneye inşallah “diyen okurlarimizin okumamalarini rica ediyorum 😉
 
Çeşme’deyiz..Hayatimin 4,5 yilini geçirdiğim senelerdir kendisini yurtdişi tatilleriyle aldattiğim ama bu yıl özlemine dayanamadiğim canim Çeşmem..( Yok bu defa ağlamicam geldiğimden beri ağla ağla helak oldum ,Cenk’in ruhu sıkıldı,içi şişti beni cami avlusuna birakmakla tehdit etti..)
Neyse adı üstünde tatil ..Nasıl geçebilir ki?
 

Bavullar toplanır.. ( şuradan hatırlayabilirsiniz..) Yollara düşülür..Gelir gelmez valizler odaya tepilir ve kumru yemeye Hikmet‘e koşulur.. Bizim favori kumrucumuz yıllardır kendisidir..Bi’tanedir..Lezzetli mi lezzetlidir..Alaçatı ve Çeşme merkezde şubeleri var..
Deniz,kum ,güneş tatiline yakışması açısından incik boncuk alınır..Fotoğraflardaki enerji tatil modundan dolayıdır, aslında keramet biraz da kafadaki cowboy hat’tedir ;)) (kovboy şapkası ) ..

Ilıca‘da kaldığımız için denizin ,güneşin tadı sanki SouthBeach’deymişiz gibi çıkarıldı 😉 Ehem ehem yani..

Aman ne romantizm, ne romantizm..
Şimdi fotoğraflara bakanlar hemen “ayyy ne güzel yaa romantizm yaşamışlar.. Aşk kokuyor bu resimler..” filan gibi düşüncelere kapılabilirler..Hemen yaşanan diyalogları paylaşıyorum , ne kadar uyumlu (!) ve romantik (!) olduğumuzu cümle alem görsün ;
 
Ben : Aşkım gel hadi plajda yürüyelim,gün batımı filan ..Ayy renkler harikaa..
 
Cenk: ( bütün gün şezlongda kendini kuzu çevirme yapmış ,ve günün son saatleri jöle kıvamına gelmiş bir halde  ) Gelemem Ebrashca ayağıma deniz kestanesi batar!
 
Ben : Cenk delirdin herhalde ,denize bakınca suyun dibi görünüyo ne kestanesi..
 
Cenk: Tamam işte bi yerden bi tane gelmiştir o da beni bulur..Hem kumlar çok sıcak yürüyemem, rüzgar da insanın yüzünü dövüyo.. mıy mıy mıy
 
 
 
Ben : İyi tamam Cenk ben şu Alman turistlerin peşine takılıyorum..Gidiyim de yesinler beni Hans’lar ayılar 😦 Sen de kurtarma beni sakın!.
 
Cenk : Nee bu halde mi gideceksin?? Dur geliyorum.. Dur bekle!! Ebrashcaaaaa!!
 
………………………………………
 
Cenk’den yüz bulup her taşın altında fotoğraf çektiririm , en son palmiyelere koşup :
Ben : Ceeeenk!! Palmiyelerde çek beniiiii!!
Cenk :  Hay senin palmiyene ! ( Ahh pek yumuşak huyludur 🙂 )
 
………………………………………
 
Otelde bizimle aynı günlerde kalan 3 tane 80’lik teyzeciklerdeki bakım ,süs püs kimsede yok.. Teyzelerden en titrek ve bir o kadar da süslü olanı ( küpesinin rengi ve ruju ,ojesi ve saç rengi aynı renk, nar çiçeği..),bir elinde kahvaltı tabağı ,diğer elinde bastonu  etrafına bakındı ve gözüne beni kestirdi.. Full kapris bir şekilde ” Garsonlara söyleyeyim de çayımı getirsinler baaaariiiii..”
Ben getireyim isterseniz ” demek zorunda kaldım.. neyse götürdüm ve kendi masama geçtim , Cenk kadını yadırgamamamı ,yaşlanınca ondan hallice olacağımı, kendimi naif, sevimli ve 17 kedisi olan bir sevimli ton ton teyze olacağıma inandırmamam gerektiğini söylerken ,bizim teyzeden bir ses kahvaltı salonunu inletti  ” hığapşiuuuuuooooooouuu böööğğğkkk gaaarkkkkk”
 
Cenk : (en sakin haliyle )Teyze kustu galiba.. Doğru söyle ne attın çayın içine.. Sana inanaıyorum Ebrashca yaaa..
Ebashca : Ay Cenk öldümü yoksa ??? Ben çok korkarııım 😦
 
 
( Ahh Ebrashcam yaaa.. Vallahi beynimi yedin .. )
 
Çeşme’deki birbirinden romantik (!) günlerimiz sona erdi.. Bugün rotamıza İzmir’le devam ediyoruz..Deniz ,kum ,güneş tatilinden sonra şimdi sıra şehir turunda 😉  
 
Çok güzel bir Çarşamba sizin olsun.. İstanbul’daki sevdiklerime Eylül çoktan gelmiştir 🙂 Ben kendileri için bol bol yüzdüm ..Fotoğraflarımı blogum için çektim hatta Cenk’in mutsuz şirin hallerine bile sizler için katlandım 🙂  Her şey dilediğiniz gibi olsun..
Mutlu ,neşeli günleeeer 🙂
 
Reklamlar

Beyaz Atlı Prens & Püsküllü Prenses :)

Standard

Yıllarca beyaz atlınızı beklersiniz, heh işte tam bulursunuz, birbirinizi tamamlıyorsunuzdur, o sizin “ruh eşiniz” dir..Çok ortak yönünüz vardır, aynı şeylere gülüp aynı şeylere tavır koyuyorsunuzdur..Ve mutlu son ! Hayırlı olsun evlendiniz, ne kadar da iyi ettiniz , ama “mutlu son ” dediğiniz aslında masalın esas başlangıç noktası oluyor..Bakın eşler evlilikte nasıl oluyor, neye dönüşüyor? 😉

Cenk Maç izler …

Cenk:  Kahpe ço-cuuuuu!! Ver bana ben atayım burdan!! Ver !!

Ben : Benim için üzülme..

C: ??

B: Yalnızım sanma ,ööle takılıyorum..

C: Tamam bebeğim….. Hayy ben seniiiiiiiin!!! Gene pas vermedi adam yaaaa!!!

B: Biliyo musun ben hiç sıkılmam..İlla kendimi oyalarım …..Uff acıktım ben ..Biraz da midem bulanıyo az ama ..Bugün de annemlere gittim..Sonra..

C : goooOOOOOOOOOLLL!!! İşte buuu yaaaa işte buuuu aslanım yaaa!!!!

B: Ben burda bişey anlatıyorum ama 😦 İyi şu an sana küsüyorum =…( hüüüü çok mutsuzuuuum , ne olacak benim haliiiiiiiiiiiiiim =:…(

C : Ebrarcım sonra küssen olur mu?

B: ???

……………………………………………..

Ben : Cenk bilgisayarımın şarjını gördün mü?

Cenk : Hayır Ebrarcım.

B :Ben çok yalnızım

C: Ebrarcım n’oluyo? Sen hiç böyle değildin.. Neyin var ?

B: Yalnızım işte , kimse beni anlamıyor bu evde 😦

C: Şarj cihazından buraya mı geldik yani anlamadım?

B: Ben de anlamadım :/

……………………………………………..

Ben : Cenk sence ben şişman mıyım ?

Cenk : Hayır Ebrarcım sen yuvarlak hatlısın..

B: Hımm şişmanım yani

C:  ??

………………………………………………..

Cenk –Ebrashca film izleyelim mi?

Ben- Aaa süper! Hangi filmler var ?

Cenk: Titanların Öfkesi

Ben : O ne be ?? istemem

Cenk: Akrep Kral 3

B en :Ay istemem öyle akrep öfkesi falan

Cenk: Akrep öfkesi diil Ebrashca yaa.. neyse Çelik Yumruklar??

Ben : ?? hayatımı sorgulamaya başlıyorum..nereden geldim ,nereye gidiyorum..Hayır uyaran da olmadı..

Cenk:  Transformars??

Ben: Gerçekten yanlızım ..

Cenk: Spartaküs ?

Ben: Offf

Cenk: Ama Spartaküs karısını kurtarıyor ..

Ben : Tamam!!!

Ben: Bu mu Spartaküs’ün karısı?? Tipsizmiş.. Şehla sanki biraz.. Ayh içim şişti değiştir..Anneme mi gitsek??

……………………………………..

Ben : Sen barmen olsan. Ben senin barına gelsem.. Bir de Anjelina Jolie gelse..Vallahi billahi bütün gece onunla ilgilenirsin..

Cenk: Saçmalama tabii ki seninle ilgilenirim.

Ben : Aaa gerçekten mi? Aşkııım 🙂

Cenk: E tabii ki seninle ilgilenicem deli misin..Bütün gece sürekli arıza çıkartacağın için..

Ben : Bu mu yani? ??

…………………………………………

İşte hep söylediğim şeye yine döndük , evlilik için sadece 2 şahit gerekmiyor .. Ortak payda da buluşmak lazım değil mi? 😉

Güzel bir haftasonu geçirin , havuz ,deniz ,kum ,güneş kucaklaşmalı fotoğraflarınızı bool bol paylaşın.. Özellikle şezlong da yatarken  ojeli ayak parmaklarınızı çekip mutlaka ama mutlaka twitter’da ve facebook ‘da paylaşın 🙂 Her gün bir çift ayak resmi görmesem işim rast gitmiyor ,boşluğa düşüyorum 🙂

İyi tatilleeeeeeeeeeeer  🙂

Bir Genç Kızın Odası :)

Standard

Bugün Gülşah’ın odasındayız..Eski yazılarımda bahsetmiştim ama hatırlamayanlar için ( ki kendisini tanısanız asla unutmazsınız ,nevi şahsına münhasır bir kişiliktir 😉 ) kendisi teyzemin kızı olur. Benden 7 yaş küçük olmasına rağmen çocukluğumuzdan beri öyle bir kafamıza çakıldı ki ” kardeşsiniz siz , biz aradan çekilince birbirinize sahip çıkacaksınız!!! ” Kim benim kardeşim, eniştem aslında babam mı yoksa teyzem annem mi diye dönem dönem sorguladığım olmuştur..Ben evlendiğim yıl Gülşah İstanbul Teknik Üniversitesini kazandı ve annemlere yerleşti, yani ben evden gelin olup hüngür şakır ağlayıp ayrılırken (yani abartmaya gerek yok pek ağlamamıştım..) Gülşah çoktan evde egemenliğini kurmuştu..Benim odam, yeni mobilyaları,perdesi ve badanasıyla yepyeni bir oda olmuştu..

(Yokluğuna hemen alışılan Ebrashca yine şaşırdı 😉 )

Neyse ,dün  Cenk’in basketbol maçı sebebiyle annemlerde takıldım..Anneciğim muhteşem yemekleri hazırlarken biz de fotoğraf sanatımızı geliştirelim dedik..Huysuz ve tatlı bebeğimiz Gülşah’ın odasından bazı kareler ;

(Retro hayatlar..Milano’dan Pinokyo, Paris’ten anahtarlık, Venedik’ten maske küpeler ve değişmeyen Starbucks Mugları..Teyzesinden Minibüs Kumbara -bana niye alınmamış acaba?)

(Bardak kapağı kedicik..Matruşkalı kutu,Hello Kity, Defne’nin doğum hediyesi,Hello Kity Ayna, Cup Cake Lip stick..Atlıkarınca benim hediyem 🙂 ve takılar..takılar..)

 

(Takılar..takılara devam .. ve ne zaman nerede giyileceğine henüz karar verilmemiş gümüş rengi pabuçlar..) 

(Şu matruşka kolyede de gözüm var ne zamandır..Aradan yürütse miydim?  )

( Retro hayatlara devam .. ve kitaplar..Sevimli kıs ne güzel kitaplar okur..Ölüler Ölüsü,Hepimizin Ölüsü ,Yılın Ölüsü..İşte böyle sevgi dolu bir aileyiz..)

(Sevgiler..sevgiler.. Teyzesinden yine sevgi dolu bir yılbaşı hediyesi..(Hayır bütün güzel hediyeler neden O’na geliyor anlamıyorum..Neyse teyzem gelir yakında ben de havamı atarım peeeh..:) )

İşte böyle..İçinde kızlar dolu olan bir ev hep kıkırdama ve keyif doludur..Yatağa doluşulur dedikodu yapılır ..Çayımı doldur! , hayır sen küçüksün sen doldur ! kavgasında ,anne ayaklanır ” sizden bi halt olmaz ben doldururum ” der 🙂 Anne gaza getirir hadi gezmeye , kızlar fön makinasını, rimeli, tarağı paylaşamaz,buarada saç saça baş başa girilir ,anne hiddetle kapıyı açınca birbirine sarılıp ” ah canıııım ” denilir, küçük kardeş popodan aşağı kadar çizgi halinde yırtık kotunu büyük bir zevkle sergilerken , anne baygınlık geçirir, abla edebi konuşmalara başlar..Ablanın düğününden bir gece önce abla kardeş koyun koyuna yatar son kez..Düğünde kardeş bütün şımarıklığını ve hırçınlığını kenara koyar, en kuytuda ağlarken ,anne ve teyze onu sakinleştirmeye çalışır:) Abla gelinliğin içinde çok şeyi görür ama, amaaaan ben sevgilime kavuşmak için çok ağladım sıra sizdeeee diye güvercin uçuverdi’ de topuklarını yere vurmaktadır..

Kardeşim yok ama Gülşah tam sol göğsümün üstüne öyle bir iğnelenmiş ki ,aynı anneden olsaydık ancak bu kadar paylaşım yaşardık.. İşte böyle minik bir kardeşlik öyküsü benden size..

Bugün güneşli bir cuma günü..Haftasonu size çoook güzel sürprizler getirsin..Kaç zamandır takibinde olduğunuz o çok pahalı deri çanta %85 indirime girsin, pat diye kucağınıza düşüversin 😉